Jag och ...:)

Hanna är hemma hos mig just nu ;)
Vi har precis kollat på ett klipp som gjorde mig så jävla ledsen. Man fick se hur dem mishandlade djur genom att slå med dem i marken och med pinnar och det var små gulliga tvättbjörnar !
Man såg deras små söta ansikten blodiga och det var hemsk !
Gå med i klubben : det här måste få ett slut på facebook !
Och se filmen om ni vågar men bara så att ni vet var den hemsk !
Jag rekomenderar er INTE att se den !
Nog om det nu !
Nu är blogg inlägget tyvärr slut !
Sye ya ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

F*n va hemskt :O

2011-10-04 @ 17:13:44
URL: http://vampyralskaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet gå gärna med i klubben !

2011-10-05 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0