Hej hej!

Min helg har varit super!
I söndags så åkte jag och mamma till dalarna för att hälsa på mina kusiner i deras landställe.
Vi sov över där och egentlgen så skulle jag
Min helg har varit super!
I söndags så åkte jag och mamma till dalarna för att hälsa på mina kusiner i deras landställe.
Vi sov över där och egentlgen så skulle jag åka hem på mådagen men jag ville stanna så jag fick stanna en dag till :) Idag klockan 10.00 typ så åkte jag mina kusiner och min moster till mormor i avesta åt pizza fikade sen stack mina kusiner och min moster tillbaka till deras landställe! Efter dem hade gått gick jag och mormor till ica och handlade. Sedan har jag ätit mackor :P Och slappat framför datorn, på fredagen så ska jag åka hem och på lördag ska jag och jessica shoppa tror jag ...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0