Min dag!

Först vaknade jag år frukost sedan gick jag till skolan utan väska i tro om att vi inte hade några lektioner alls men det visade sig vara att vi hade heeeelt vanliga lektioner bara att man fick några godisbitar och att alla i hela skolan körde kyckling dansen. Men otur nog hade jag jour ( att man diskar och sånt i matsalen ) så att jag fick inte något j*kla godis hahaha -.- men man kommer ju ändå få så mycket i helgen. Jag fick inte heller köra kykling dansen med skolan ( det hade varit rätt kul ;) ) sedan gick jag hem och då var mamma redan hemma hon brukar aldrig vara hemma innan mig annars. Sedan så laddade jag och mamma ner ett spel som heter rumble. Sjukt kul ett bra spel tips. Nu sitter jag här med datan och slappar. Ikväll ska jag kolla på du är vad du äter och sedan en film som heter sommaren med göran käka popcorn och ananas.
Jag hoppas att ni tycker om längre inlägg och vi ses kram ;)



Kommentarer
Postat av: Ida<33

Vad heter du på rumble? Jag heter Ida-1999

Kram<34

2012-04-05 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0