Ulrik Munther <3

Jag har gillat artister, men aldrig som jag älskar dig du betyder så jävla mycket även fast jag inte känner dig.
Du har så jävla mycket talang som många ''snygga'' killar inte har. Det dem känar på är att dem ser bra ut.
Du har båda två en jäkla talang och du ser ut som en gud <3
Jag vet att du inte läser min blogg men set skiter jag i för att jag vill bara skriva av mig hur jävla mycket du betyder för mig! Jag älskar dig Ulrik Munther du är min inspiration och jag ser upp till dig. Nu är du 18 men du var bara 13 när du vann lilla melodifestivalen nu kom du till final i stora melodifestivalen med världen underbaraste låt <3
Dina låtar gör mig lung och texterna är det vackraste.
Jag skulle göra nästan vad som helst för att få se dig eller bara få kolla in i dina gröna vackra ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0