Bok tips!

Läser int mycket men här kommer ett boktips nu i "det kalla tiderna"!
Bokens Namn : Tvillingarna Thornwates Testamente!
Vad gillade du i boken?: Den var mega spännade man kom in lätt i den och den var bra skriven!
Handlade om? : Tvillingarna Odvid och Lorrelli som båda försökte döda varrnadra eftersom att båda ville ha pengarna i deras föräldras testamente! ( det är mycket pengar i ett testamente specielt om familjen var rika testamente är det man ärver från familjemedlemar som dött!! ) Derad mamma och pappa hade dött!
Överallt intryck?: Den var spännande och lite sorlig mycket mystireum!
Författare?: Gareth P. Jones!
Betyg?: 5/5 stäjnor!
Boken är min men det finns att låna på bibblan! Om jag läst ut en bok jag gillar ska jag försöka göra såna här recentioner!! Puss Sissi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0