Hej hej bloggen!

Nu är det första gången på länge jag bloggar från datan eftersom min data hemma är störd :/ 
Jag och momor kom hem för typ 45 minuter sedan eftersom vi varit på bio.. filmen vaar mäster katten och det var rolig,gullig och bra ;)<3
Om ett tag så ska jag äta middag och sedan ska jag kolla på mäster kocken och sedan jamie olivers matrevulotion eller vad den heter :P
Sen blire sängen .... :P
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men vi får väll se jag och mormor ska iaf fönster shoppa :)
En bok jag sedan kommer göra en resention om men bara vill säga att ni MÅSTE läsa är Alex Dogboy hur bra som helst går inte beskriva med ord man kommer in i en HELT annan värld läsläsläs <33333
Boken :)
Filmen vi såg idag :)<3
Gammal bild på mej<3
Hejdå alla söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0