Skriver om alla på bloggen!

Jag la ut en facebook status om man gillade ska jag skriva om en på bloggen..<3

Vashti Olsson - Söt suuuper snäll och flummig ;) <3

Juliet Johansson - Bästa vän söt snäll älskar dej <3

Tobias Nordstet - Gick i min förra klass snäll :)

Malin Alexandersson - känner tyvärr inte så bra med Snäll söt :')

Sandra Humer - Suuuper snäll och söt tjej social och min vän :)<333

Pernilla Bengtsson - Snäll :)

Leona Matar - Du är min bästa vän som är snäll och sööt jag älskar dej <3

Sigrid Östergren - Suuuuuper snäll och söt 4-h kompis som jag skulle vilja träffa och lära känna lite bättre <3

Sarah Andersson - Ååå bby vart ska jag börja? känt dej sen jag var 3 år så du betyder bby love you <3

Klara Heijne - Snäll och söt klass kompis :')

Jessica Dalheim - Jaa älskling vart ska jag börja? Du är en av mina bästa vänner du betyder allt för mig när man är ledsen kan man gå till dej, älskar dej mitt allt <3

Ellen Söderberg - Hur sööt som helst snäll och jätte saknad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0