"shopping" och halv dag (:

ja som sagt hade vi halvdag och fick sluta 12.00 :D
Jag gick hem till leona och vi kolla på datan och åt mellis!
Sedan åkte vi till sollentuna centrum och mini shoppade!
Vad jag köpte:
En super söt nececer ( stavning? ) från lindex för bara 49 :- !? :D
Ett fint läppstift! asså bilderna är super dåliga men det är jätte natuligt och super fint (: det kosta BTW 30 kronor på lindex super bra pris :D nummer 11 från lumene om ni vill köpa det :)
och sen köpte jag även trosor men det är så k.bry så pallar inte äns ta bild :P
det var jätte kul och är nöjd med allt hejdå!!
( PS jag fick en smotie av leona söta du så snällt tack <3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0